Voor vragen of opmerkingen:
Anne Cusuina | Verzamelparadijs.nl
​Mail :info@annecusuina.nl (7 dagen per week-24 uur per dag)
Telefoon: 0527-265 277 (ma t/m vr; 10.00 uur - 13.30 uur)
Voorraad-, Opslag- en Verzendadres:
Amsterdam - Maastricht (Nederland) - München (Duitsland) - Jinan (China; Uitsluitend Import)
Correspondentie- en vestigingsadres (administratie)kantoor:
Anne Cusuina (Anak Krakatau h/o), Jan van de Cappelle 10, 8312 CP Creil.
K.v.K. nr.: 68952333
​BTW-nummer: NL001690791B23

Kwaliteitsgarantie:
Wij sturen u alleen zegels die we zelf ook met trots in een verzamelalbum zouden willen doen. U mag altijd 100% de kwaliteit verwachten die bij het product staat vermeld. Tijdens het insteken van de voorraad wordt de kwaliteit streng gecontroleerd, maar ook nog eens voor het verzenden. Niet alleen de staat (postfris, ongebruikt of gestempeld) wordt nauwkeurig gecontroleerd maar ook de tandjes (geen gebroken of gevouwen tandjes), het papier (geen dunne plekken of harde achterkanten), de zuiverheid (geen roest of verkleuring) en de gladheid (geen (gom)vouwtjes). Het maakt daarbij niet uit of de zegel een hoge of een lage prijs heeft. Zegels die niet 100% zijn, dus met een gebrek hoe klein ook, bieden we soms aan in de Koopjeshoek en dan staat het gebrek ook duidelijk omschreven. Mocht u desondanks toch niet tevreden zijn dan heeft u altijd het recht van retour. Maar dat recht heeft u ook als u spijt heeft van uw aankoop of om welke andere reden dan ook, dus ook zonder reden, de aankoop wilt annuleren.

Verzendkosten:

Wij hanteren voor binnenlandse zendingen een vast (gemiddeld) tarief van EUR 6,95 per order voor de tegemoetkoming in de verzendkosten. In deze kostenpost zitten de betaal-, verpakking, handling-- en frankeerkosten verwerkt. De werkelijke verzendkosten per order liggen hoger dan de EUR 6,95 die wij rekenen. Door de hoge inflatie van het afgelopen jaar zijn met name de verpakking- en frankeerkosten hard gestegen. Wij versturen alle orders met Track & Trace (pakket of brievenbuspakket) omdat we anders te veel problemen hebben met zoek geraakte zendingen. Het versturen met normale post levert bovendien nauwelijks een financieel voordeel op omdat er al snel ook veel dure postzegels geplakt moeten worden. Dit komt mede omdat wij waarde hechten aan een goed en gedegen verpakking zodat alles onbeschadigd aankomt. Bij gewone post is bovendien de zending voor de klant en voor ons niet te volgen. De meeste webwinkels berekenen al deze kosten door als een soort opslag in de verkoopprijs van de producten. We kunnen onze producten best allemaal net iets duurder maken en daarmee doen alsof we geen verzendkosten rekenen - zoals meestal gebeurt bij andere webwinkels. Dit vinden wij echter oneerlijk omdat op deze manier de klanten die meerdere artikelen bestellen dus gestraft worden doordat er aan hen dus eigenlijk dubbele verzendkosten worden berekend. De webwinkels die dus geen verzendkosten rekenen, verdienen dus zonder dat u het door heeft op de 'geen verzendkosten'. Wij houden de kosten liever transparant en eerlijk!

Bestelling & Betaling:
​U kunt bij ons veilig betalen met iDEAL, via vooraf overmaken of achteraf betalen via rembours. iDEAL betaling en vooraf overmaken is voor u als klant GRATIS. Wij brengen u voor deze betaaldiensten GEEN extra kosten in rekening. De door u gewenste betaalmethode kunt u kiezen tijdens het bestelproces. U kunt tijdens het bestellen en betalen inloggen op uw account maar dat is niet noodzakelijk. U kunt ook bestellen zonder dat u een klant account heeft aangemaakt.

Recht van retour:
​U heeft altijd het gegarandeerd en ovoorwaardelijk recht van ontbinding tot 14 dagen na ontvangst van de goederen. U dient dan de goederen ongeschonden retour te sturen via dezelfde postverzending (gewone post/aangetekend of pakketpost) waarmee wij u de goederen hebben toegestuurd. De reden van retour is niet belangrijk, u krijgt altijd binnen 24 uur uw geld teruggestort nadat wij de producten retour hebben ontvangen. U krijgt altijd een bevestiging wanneer wij uw retour hebben ontvangen. Bij volledige retourzending krijgt u ook de betaalde verzendkosten vergoed die u heeft betaald bij bestelling. U krijgt dus het volledige bedrag terug gestort op uw rekening. Hebben wij een fout gemaakt en heeft u daarom (volledig) retour gezonden, dan krijgt u ook de kosten van retourzending vergoed bovenop het volledige aankoopbedrag. Bij gedeeltelijke retourzending, krijgt u alle producten vergoed die u retour heeft gezonden. Om gebruik te maken van uw recht van retour kunt u het contactformulier invullen, maar u mag ook bellen of mailen. U ontvangt dan altijd binnen 24 uur een retourcode en retouradres.

Klachten:
​Mocht u onverhoopt toch een klacht hebben, dan zullen wij er alles aan doen om met u tot een correcte oplossing te komen. U mag ons bellen, mailen en schrijven. U krijgt altijd binnen 24 uur een bevestiging van ontvangst van uw klacht. Binnen 2 dagen ontvangt u vervolgens een voorstel tot oplossing van uw klacht. Toch willen wij u wijzen op twee belangrijke websites die uw rechten als consument waarborgen:
​1) De Autoriteit Consument & Markt
2) Europees online platform voor geschilbeslechting

Belasting:
Postzegels die wij leveren vallen voor de BTW onder de margeregeling. Op overige producten kan het reguliere BTW-tarief van toepassing zijn. ​Als u als bedrijf koopt, kunt u in het laatste geval om een BTW-faktuur verzoeken.

Juridisch:
Op al onze leveringen is het Nederlands recht van toepassing.

 

© 2017 - 2024 Anne Cusuina | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel